Wij maken gebruik van cookies voor een goede werking van de website, het maken van online afspraken en om (anoniem) inzicht te krijgen hoe bezoekers de website gebruiken. 

Overstap naar Infomedics

Voor patiënten van Studentist Amsterdam en Studentist Utrecht

Als je bij ons op afspraak bent geweest, ben je gewend om de rekening van Famed te ontvangen. Famed is samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom voortaan door Infomedics verstuurd.

Rekeningen van Infomedics

Na je behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als je niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics je een rekening.

Wilt je jouw rekening digitaal ontvangen, geef dan jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer door aan ons. Je ontvangt de digitale rekening op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Na het uitvoeren van de extra controle (sms-verificatie) kun je jouw rekening downloaden en direct betalen.

Wilt je jouw rekening per post ontvangen, geef dan jouw adresgegevens door aan ons. Je ontvangt de papieren rekening op het adres dat bij ons bekend is. Je kunt jouw rekening herkennen aan de roze envelop.

Uw rekening betalen

Je hebt 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaal je via internetbankieren, let er dan op dat je de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan je gewend was!). Je kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met je mobiele telefoon. Je wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor je ingevuld, waardoor je alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij je gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om jouw gegevens te beschermen.

Vragen over uw rekening

Op de website van Infomedics vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kun je op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of jouw rekening al is betaald. Kom je er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.